Gość w hotelu podczas pobytu ma od czasu do czasu ochotę wstąpić do hotelowego baru, na jakiegoś drinka, albo do hotelowej restauracji, na pyszne danie z kuchni, której jeszcze nie jadł. Ważne by właściciel hotelu zatrudnił do takiego miejsca odpowiednie osoby. Kelnerzy w hotelowych barach powinni mieć miłą aparycję, a także posiadać zdolność do nawiązywanie pozytywnych i serdecznych relacji z klientem. Osoba, która potrafi wzbudzić zaufanie jest na wagę złota w tym biznesie. Warta jest naprawdę dużych pieniędzy. Nie łatwo o taką osobę. Wzbudzenie zaufania u klienta, sprawi, że klient będzie czuł tę serdeczność. Będzie wiedział, że dany barman, czy kelner chcą go obsłużyć najlepiej, jak tylko potrafią. A to stwarza możliwość łatwiejszego nakłonienia takiej osoby na dodatkowego drinka, albo deser. Mili barmani i kelnerzy mogą również liczyć na duże napiwki. Goście w renomowanych hotelach to najczęściej bardzo zamożne osoby, które potrafią nagradzać kelnerów i barmanów za swoją pracę. Kelner powinien potrafić zaproponować klientowi hotelu najlepszą potrawę i najlepszy drink, za godne polecenia danie otrzyma w zamian wdzięczność klienta i być może duży napiwek. Kelner z kolei powinien z kolei być w stanie wsłuchać się w problemy swojego klienta i starać się go zrozumieć, otwartość na drugiego człowieka to cecha obowiązkowa każdego kelnera.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply